20 ianuarie 2010

Intens

Ma privea intens, cu ochii de safir, patrunzatori dar in care nu se oglindea nimic decat dorinta de a ma face sa tac, sa ma opresc din ras! L. se numea, in facultate ochii lui verzi m-au rascolit, mi-au rascolit dorinta de a gusta si simti un barbat, avea o voce de o senzualitate chinuitoare...insa pe cat de mare era dorinta mea, pe atat de mare mi-a fost si dezamagirea cand la 5 minute dupa ce ne-am smuls hainele de pe noi, falnica erectie a disparut in urma unei ejaculari precoce, si am ras, am ras fara sa imi dau seama ca rad! Revansa a fost chinuitosare pentru mine, o noapte intreaga am fost posedata si torturata pana cand si-a dat seama ca respir mai greu, orgasmele te pot secatui de puteri, mai ales cele multiple! Adoram scula lui, nu neaparat mare, insa semeta, jucausa, exploratoare...limba lui fierbinte a gustat fiecare particica din mine, palmele lui au ramas imprimate pe fesele mele cateva zile, de cateori ma asezam durerea ma facea sa ajung cu gandul la el si la o noapte de vis, o noapte in care sexul m-a naucit si m-a facut sa raman langa omul asta ceva timp...daca nu i-as mai fi dat o sansa nu as fi cunoscut toate trairile astea de o intensitate ametitoare! In timp ce stateam in genunchi savurandu-i fiecare centimetru de barbatie, ma uitam la el, ii ascultam gemetele, asteptam momentul in care sa se elibereze in gura mea, sa-i simt zvacnetul, sa ii intensific placerea printr-o manevra de inghitire in trepte... ma atingeam si era suficient pentru a capata un orgasm intens...am sa numesc perioada asta din viata mea, fuziune amoroasa enigmatica, o sa vedeti in postul urmator, de ce enigmatica. Pana atunci sa aveti parte numai de sex de calitate!

2 comentarii: