12 ianuarie 2010

Inceputuri

Mi se pare a fi partea cea mai frumoasa, inceputul a ceva, nu stii niciodata in ce directie te va duce, care va fi finalitatea, intuitia nu te conduce mereu in absolut sau indubitabil. Din momentul in care spun buna si cel in care imi iau la revedere, persoanele care-mi intersecteaza calea vietii sunt vrajite. Seducator de simpla si totusi trebuie sa raman in memoria cuiva impresionand prin ceva. Zambetul, postura corpului, strangerea de mana, hainele care-mi accentueaza subtil linia corpului. corp de care sunt mandra, chiar daca in copilarie am fost complexata de faptul ca eram prea slaba, aveam un fund proeminent si gimnastica nu ma ajuta deloc sa imi schimb conformatia. Acum ii multumesc mamei pentru inspiratia de a ma inscrie la gimnastica, majoritatea persoanelor pe care le stiu sunt fascinate de forma fundului meu.Sunt mandra posesoare a unui fund bomba(T) Primii ani din viata mi i-am petrecut intr-un eden plin de verdeata, primele experiente sexuale, cum se intampla de obicei, le-am avut nefiind constienta de semnificatia lor, masturbarea era ceva care ma facea sa tremur si te termina cu un oftat, pe atunci, la varsta de 5 ani metoda era simpla, dezmierdam clitorisul cu varful aratatorului pana in momentul in care simturile-mi explodau...faceam asta oriunde,fara jena sau remuscari. La 6 ani am inclus in jocul meu si un prieten, avea aceeasi varsta, simt furnicaturi si acum cand imi amintesc momentul in care l-am ademenit in fan si i-am aratat cum imi produc singura placere, cum gafai,cum ma inrosesc, cum tremur...dupa care i-am pozitionat capul micii scule pe clitoris si am inceput sa ma frec de el...senzatiile au fost inebunitoare, caldura,furnicaturi,un gol in stomac si un orgasm de mi-a bubuit inima! Voiam mai mult! Nu stiam ce e o erectie, de unde, cum apare,stiam doar ca e atat de bine,voiam mai mult! Si asta s-a intamplat repetitiv pana ne-a surprins bunica, am fost batuta crunt insa intr-un mod pervers mi-a placut, am dat de gustul masochismului,si nici acum la maturitate nu pot spune ca imi displace, desi sunt construita sa conduc pe culmile placerii, nu sa fiu posedata. In lipsa orgasmelor cu partenerul meu, m-am reantors la alinarea micului bulb electrizant cu propria-mi mana, insa deja nu ma aducea in starea de extaz resimtita anterior. Prietena mea din copilarie se numea Alina, stia ce fac eu, am invatat-o cum sa se autosatisfaca si ea, priori am sedus-o, am sarutat-o pe buzele-i trandafirii, mai intai sfioasa, dar nu a opus rezistenta, mai apoi cu patos, ne-am atins limbile ( totul functioneaza instinctiv, insa stiati asta, nu?),am alunecat cu pasarica mea umeda peste a ei,repetitiv intetind ritmul, mi-am lasat degetele sa se plimbe in voie pe clitorisul ei...aveam 7 ani, avea o pasarica fina,putin umflata,ca de copil, senzatiile erau nimicitor de placute...am continuat sa facem asta pana in liceu,am descoperit multe impreuna, ne-am descoperit pe noi insene trecand prin , pubertate,primele fire de par pubian, cresterea sanilor, cand mi-a dezmierdat prima data sanii cu limba in capul meu era o inlantuire de ganduri necurate,i-am cuprins capul intre maini si am ghidat-o in zona care tanjea sa fie atinsa, linsa, supta,dezmierdata,oohhh,nu voi uita nicicand senzatiile! Ea avea niste sani superbi,mari,imi placea sa ii musc, sa ii las urme vinetii langa sfarc,urme de care sa stiu numai eu, piersicuta ei avea un gust dulce-acrisor,l-am iubit din prima,am chinuit-o constant,imi placea sa o aduc in starea de a ma implora, voiam sa o explorez usor, profund pierduta in placerea de a o simti dependenta de mine, dependenta de placerea pe care i-o provocam...desi in mediul rural eram indoctrinate de normele diverse: ale satului, barfe, credinta in doamne doamne, rusinea ca forma elementara de control si alte asemenea, nu am dat niciodata de banuit nimic. Imi amintesc ca orice avea darul sa ma starneasca, simteam o caldura si un val de sange circulandu-mi rapid in zona dintre picioare, imi verificam pulsul cu mana, si... pasarica mea mereu pulsa! Era vie! De multe ori, episoadele de autosatisfacere aveau reprezentata ca fantezie futaiul dintre doua animale, recunosc imi placea cum se copulau cainii, stiti, masculul are un nod, care intra in femela si se inlantuie...dupa care incep sa se zguduie de placere un ritmul in care el ejaculeaza, eram fascinata, si acum in timp ce imi simt barbatul care ma poseda ca ejaculeaza imi pierd mintile, as vrea sa pot sa ma hranesc cu seva asta la infinit! Dupa liceu,totul avea sa se schimbe...insa despre asta intr-un alt episod...primul episod real din viata mea s-a sfarsit aici.

Un comentariu: